Jirkavf
|
28.2.201222:11
Canon a Nikon mě už nezajímají, je tu Sigma Foveon a myslím že nejsem sám. Je to naprostá pecka a revoluce ve fototechnice. Mít objektivy a těla Canon a Nikon, rychle bych je prodal, dokud za ně něco dostanu.
Odpovědět0 2
bob222
|
16.2.201210:01
a v porovnaní s D1x a D4, D800 museli skrátka stiahnuť chvost a zreálniť sa....
Odpovědět0 0
Tam to bylo jinak - cenu nasadil starý majitel firmy a nedal si říct. Teď zemřel a přebral to po něm syn, který přece jen není tak zkostnatělý.
Jediný rozdíl mezi SD1 a SD1 Merill je v nápisu vpravo dole na rámečku LCD.
Odpovědět0 0
Tak me nekdo predbehl...zemrel zakladatel a CEO spolecnosti Sigma Michihiro Yamaki, ktery z niceho nic zvedl cenu jeste preduvedenim uvadenou konkurence schopnou cenu okolo 2300 dolaru. Po smrti jeho syn si opet prosadil puvodne uvadenou cenu...
Ale asi aby bylo poznat, ktera SD1 byla koupena za nekolikanasobnou cenu, tak se tam pro rozliseni pridalo oznaceni Merrill (na pocest jednoho ze zakladatelu Foveonu)
Odpovědět0 0
všecky tyto akce se mi zdají víceméně podivné, máááálo kdo mění výrobce, prostě absolutní většina lidí se drží toho co má, jednak proto aby ze sebe neudělali trdlo před druhýma, jednak proto, že již mají nějaké to příslušenství které se hodí i na mašiny vyššího levelu.
Proto budou canoňáci canoňákama a nikonisti nikonistama.
Nějaká Sigma, kdo to vůbec má? /Neznám nikoho/
A její původní, prý, přemrštěná cena výrobku? Nezájem.
Prostě se firmička musí podrobit trhu.
No a co, jestliže bude po novém stát mašina kolem 70.000, připočítám k tomu slušné dvě skla /ne profi/, blesk, baterku do foroty, atd a jsme někde na 150-180.000, takže zase nic moc, to si může kdekdo koupit v týhle třídě skoro cokoli, nezapomeňme, že toto je přibližná kalkulace vercajku u všech výrobců.
Je to tak ....
Odpovědět0 0
No tak to máš asi pravdu.
Já k tomu ještě dodám to, že není jisté, jestli vůbec někdo využije cenovou kompenzaci. jestli je vůbec někdo, kdo si tu drahou verzi koupil. Ale jako reklama to zní hezky samozřejmě.
Odpovědět0 0
Fiktívny rozhovor dvoch sales managerov: - Tá SD1 sa nám s tou 500% maržou vôbec nepredáva. - Tak dajme maržu len 200%. - OK, a čo tí blbci, ktorí si už SD1 kúpili? - Tým zalepíme hubu nejakým objektívom zdarma.
Odpovědět0 0
ron_2012
|
16.2.201217:51
To je jenom bohapusta teorie. V praxi lidi nezijou vecne, generace se menej, a co zajimalo jednu, druhe muze byt sumafuk. Stredni vek se vohejbat (povetsinou, tim nerikam na tuty) nebudou, ale novi bez predsudku a bez pytle prislusenstvi muzou prijit na Sigmu relativne v pohode. Zalezi na managementu a marketingu, tam se to hakuje, a tam jde cokoliv, jak pozvednou tak potopit, ve foto viz Samsung vs. Kodak.., v gsm viz osud Nokia.., v autech GM.., atd.
Odpovědět0 0
Přesně tak. Rodí se noví lidé, dospívají a vybírají si fototechniku. Nezajímá je, co měl jejich táta, starší bratr. Mají možnost vybrat si dle svého přesvědčení.
Odpovědět0 0